luni, 9 august 2010

Orasul Galati in imagini si cifre (1)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Pozitia geografica: SE Romaniei, la confluenta raurilor Prut si Siret cu Dunarea.Coordonatele geografice: 45°25'' latitudine nordica si 28°02'' longitudine estica.




Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Prima atestare documentara dateaza din anul 1445 intr-un act semnat de domnitorul Moldovei , Stefan al II-lea

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Temperatura medie multianuala 10,4°C, Precipitatii medii multianuale 433 mm;

Photobucket
Photobucket
g1
Photobucket
Photobucket

Suprafata: Municipiu reședință de județ-246,4 km²/Metropolitana-1510 km²

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Locuinte existente 104544; Lungimea strazilor 345 km; Lungimea retelelor de distributie apa 532 km; Lungimea retelelor de canalizare 480 km;

21 de comentarii:

  1. Am vizitat si eu Galatiul, este un oras frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este frumos orasul Galati, nu am mai fost de ceva timp pe acolo :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase pozele, ca si orasul de asemenea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un oras frumos intr-adevar!L-am vizitat si eu de cateva ori...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase pozele, se merita vizitat...

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos e orasul :X nu am fost niciodata

    RăspundețiȘtergere
  7. e foarte frumos mai ales vazut de sus :)

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe imaginile...imi place ceea ce vad,cred ca am sa merg si eu prin vacanta pe acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  9. imi plac foarte mult pozele pe care le-ai postat cu acest oras frumos...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu pot sa spun nimic altceva inafara faptului ca sunt foarte frumoase iar Galatiul imi pare un oras curat si cu potential

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa prezentare! Pare un oras mult mai curat decat capitala.

    RăspundețiȘtergere